Огласна табла: Обавештења и активности

Студенти мастер академских студија су у обавези да се определе за изборне предмете у јесењем семестру, најкасније до 3. новембра 2023. године.

Студенти студијских програма мастер академских студија: психологије, социјалног рада, социологије, филозофије, социолога у социјалној заштити, комуникологије, историје, треба да пошаљу попуњени анкетни лист на имејл адресу , а студенти мастер академских студија србистике, англистике, педагогије, француског језика и књижевности, руског језика и књижевности, образовања наставника предметне наставе, превођења на имејл адресу .

Анкетни лист за изборне предмете се може преузети са линка https://drive.google.com/drive/folders/1lYV-A19a8HIV95ntkLsgDNmbGRbnohf1

Важна напомена: студенти свих студијских програма мастер академских студија, могу да преузму индексе, почев од четвртка, 2. новембра 2023. године од 10,00 сати испред канцеларије за мастер и докторске студије, 104.

Канцеларија за развој каријере и подршку студентима, заједно са ass. Милом Губеринић (Департман за психологију) у суботу 28.10.2023. реализовала је интерактивно предавање „Инклузија у образовном процесу“ за чланове „Удружења просветних радника 035“ из Параћина. Предавању је присуствовало 55 просветних радника - професора, наставника, учитеља, васпитача и стручних сарадника из 11 основних и средњих школа и вртића из Параћина. Размотрено је стање инклузивног процеса у актуелном систему образовања, присутни су разменили примере из праксе са посебним освртом на добити свих учесника инклузивног процеса, али на проблеме са којима се практичари сусрећу у образовно-васпитном раду. Дискутовало се о могућим решењима и ресурсима који могу бити од помоћи у суочавању са изазовима. Препозната је потреба за подршком у наставном процесу путем сарадње са стручњацима, континуираног усавршавања, укључивањем персоналних и педагошких асистената, као и постављањем јасних критеријума за прелазак са једног на други ниво образовања. Препознат је значај коришћења искустава из праксе за унапређење читавог инклузивног процеса у коме би све укључене стране могле да остваре своје потребе и потенцијале. Факултет као научно-истраживачка институција може да обезбеди кључан допринос у сагледавању актуелне инклузивне праксе спровођењем адекватних истраживања која би могла да буду основа за креирање програма подршке и унапређења инклузивног образовања. Учесници су изразили спремност за учествовање у том процесу и за пријем студента који би обављали неки вид праксе образовно-васпитним институцијама Параћина.

Упис студената докторских академских студија у статусу студената чије се школовање финансира из буџета, вршиће се на основу ранг листа студената који су стекли право уписа на другу и трећу годину студија у школској 2023/2024. години.

Упис студената ће бити обављен према обавештењу о условима уписа у наредну годину докторских академских студија у школској 2023/2024. години.

Студенти (свих година студија као и студенти који поново уписују исту годину студија и апсолвенти) су у обавези да се изјасне о изборним предметима, користећи свој налог на е-Индексу, најкасније до 19. октобра 2023. године, како би настава изборних предмета почела од 23. октобра 2023. године.

 

Позивају се сви студенти који су према прелиминарној ранг-листи стекли право на упис да, према назначеним терминима, приступе упису у 2023-2024. академску годину.

линк: Привремена ранг-листа

За  упис године студент подноси:

  1. Индекс
  2. Два обрасца ШВ-20 (обрасци се преузимају са сајта Факултета, одштампани обострано)
  3. Попуњени анкетни лист са списком изборних предмета, које студент није положио у претходној школској години. Анкетни лист се преузима са сајта Факултета https://drive.google.com/drive/folders/1Mj3pEaNl9UI8Mtx7vYoLh6YFF72z0ymf.
  4. Доказ о уплати школарине за упис године за самофинансирајуће студенте у износу од 150.000,00 динара, уколико студент уплаћује цео износ или у дванаест месечних рата. Износ сваке рате је 12.500,00 динара, при чему се прва рата уплаћује одмах приликом уписа, а осталих једанаест рата се уплаћују до 10-ог у месецу.
  5. Студенти који поново уписују исту годину плаћају накнаду према броју бодова за предмете које уписују у вредности бода од 2.500,00 динара, али не више од 40.000,00 динара. Накнаду за поновни упис године студенти плаћају у дванаест месечних рата, при чему се прва рата уплаћује одмах приликом уписа, а осталих једанаест рата се уплаћују до 10-ог у месецу.Уплата школарине, односно накнаде за поновни упис, врши се на жиро рачун Факултета број 840–1818666–89 а у пољу пoзив на број уписује се број корисничког имена са е-индекса (корисничко име -2). Студенти, којима није одређено корисничко име у пољу позив на број уписују 742121028 на исти жиро рачун.Приликом уписа ОБАВЕЗНО приложити уплатницу.Сви самофинансирајући студенти неће моћи да упишу наредну годину док не измире своје финансијске обавезе из претходног периода.
  6. Доказ о уплати осигурања у износу од 200,00 динара врши се у корист текућег рачуна Факултета број 840–1818666–89 и позивом на број 74212106, са назначењем ,,за осигурање студената”.Осигурање је обавезно за све студенте и приликом уписа треба ОБАВЕЗНО приложити уплатницу.
  7. Све потврде о статусу у школској 2023/2024. години издаваће се искључиво на следећи начин: Образац за изадавање потврда о статусу студента преузима се  са сајта факултета. Потребно је да студент читко попуни образац и заокружи сврху издавања потврда које су му потребне, и образац приложи са осталом документацијом за упис. Потврде ће се преузимати након два радна дана од предаје и налазиће се у означеним кутијама поред Канцеларије, број 104.

 Упис студената докторских академских студија ће се одвијати према распореду предаје документације за упис по студијским програмима докторских академских студија.

 Упис_на_ДАС.png

Студенти који су  у току школске 2022/2023. године стекли услове за доделу ЕСПБ бодова за вананставне активности могу поднети молбу за доделу бодова у периоду од 23. до 25. октобра 2023. године у времену од 12 до 14 сати.

Уз молбу која се преузима са сајта факултета, студенти предају одговарајућу документацију, односно доказе о испуњености услова за признавање.

За  упис године студент подноси:

  1. Индекс
  2. Два обрасца ШВ-20 (обрасци се преузимају са сајта Факултета, одштампани обострано)
  3. Попуњени анкетни лист са списком изборних предмета, које студент није положио у претходној школској години. Анкетни лист се преузима са сајта Факултета https://drive.google.com/drive/folders/1lYV-A19a8HIV95ntkLsgDNmbGRbnohf1.
  4. Доказ о уплаћеној накнади за поновни упис године за самофинансирајуће студенте према броју бодова за предмете које студент уписује, у вредности бода од 1.500,00 динара, али највише до износа од 35.000,00 динара, при чему се прва рата уплаћује одмах приликом уписа, а осталих једанаест рата до 10-ог у месецу. Крајњи рок за измирење последње рате је приликом предаје мастер рада.

Уплата накнаде за поновни упис, врши се на  жиро рачун Факултета број 840–1818666–89 а у пољу пoзив на број уписује се број корисничког имена са е-индекса (корисничко име -2). Студенти, којима није одређено корисничко име у пољу позив на број уписују 742121028 на исти жиро рачун.

Приликом уписа ОБАВЕЗНО приложити уплатницу.

Сви самофинансирајући студенти неће моћи да регулишу статус студента док не измире своје финансијске обавезе из претходног периода.

  1. Доказ о уплати осигурања у износу од 200,00 динара врши се у корист текућег рачуна Факултета број 840–1818666–89 и позивом на број 74212106, са назначењем ,,за осигурање студената”.

Осигурање је ОБАВЕЗНО за све студенте и прилком уписа треба ОБАВЕЗНО приложити уплатницу.

  1. Све потврде о статусу у школској 2023/2024. години издаваће се искључиво на следећи начин:

Образац за изадавање потврда о статусу студента преузима се са сајта факултета. Потребно је да студент читко попуни образац и заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и образац приложи са осталом документацијом за упис.

Потврде ће се преузимати након два радна дана од предаје и налазиће се у означеним кутијама поред Канцеларије, број 104.

Упис студената ће се одвијати према распореду предаје документације за упис по студијским програмима мастер академских студија.

РАСПОРЕД_УПИСА_НА_МАС_2023-2024.png

Студенти који су  у току школске 2022/2023. године стекли услове за доделу ЕСПБ бодова за вананставне активности могу поднети молбу за доделу бодова у периоду од 23. до 25. октобра 2023. године у времену од 12 до 14 сати.

Уз молбу која се преузима са сајта факултета, студенти предају  одговарајућу документацију, односно, доказе о испуњености услова за признавање.

 

На основу члана 102. 103. i 148. Закона о високом образовању (Сл. гл. Републике Србије 88/17, 27/18, 73/18, 67/19, 6/20, 11/21, 67/21, 76/23), Препоруке Министарства просвете, науке и ехнолошког развоја број 612-00-01345/2/2020-06 од 18.09.2023. године, Статута Факултета, Правилника о докторским академским студијама Факултета, Одлуке о висини и начину уплате школарине за школску 2023/24. годину, Филозофски факултет Универзитета у Нишу даје Обавештење о условима уписа у наредну годину докторских академских студија у школској 2023/2024. години.

Текст обавештења у PDF формату можете преузети из листе прилога на дну чланка.

На основу члана 102. 103. и 148. Закона о високом образовању (Сл. гл. Републике Србије 88/17, 27/18, 73/18, 67/19, 6/20, 67/21, 76/23), Препоруке Министарства просвете, науке и ехнолошког развоја број 612-00-01345/2/2020-06 од 18.09.2023. године, Статута Факултета, Правилника о мастер академским студијама Факултета, Одлуке о висини и начину уплате школарине за школску 2023/2024. годину, Филозофски факултет Универзитета у Нишу даје Обавештење о условима уписа на мастер академским студијама у школску 2023/2024. годину

Позивају се сви студенти који су према прелиминарној ранг-листи стекли право на упис да, према назначеним терминима, приступе упису у 2023-2024. академску годину.

линк: Привремена ранг-листа