Огласна табла: Обавештења и активности

Организациони одбор 58. Међународног конгреса американиста (ICA2025) упућује позив младим истраживачима за учешће у програму ICA2025 Јуниор, који ће се реализовати од 30. јуна до 4. јула 2025. године на Универзитету у Новом Саду, у оквиру ICA2025.

ICA2025 отвара простор за значајно учешће најмлађих истраживача – студената основних и мастер студија – заинтересованих за изучавање Северне, Средње и Јужне Америке.

Бише информација у прилогу.

У оквиру програма Еразмус+ мобилности, гошће Департмана за социјалну политику и социјални рад биће професорке Универзитета у Великом Трнову – ванредна професорка Ангелина Марковска и ванредна професорка Теодора Калеинска. Професорке ће одржати предавања намењена студентима и запосленима на Филозофском факултету.

Професорка Ангелина Марковска одржаће предавање Women's rights in the context of EU social policies у уторак 19. 11. 2024. године у 19 сати у учионици 101, док ће предавање професорке Теодоре Калеинске Gender Equality in the Labour Market: European dimensions - Bulgaria as case study бити одржано у четвртак 21. 11. 2024. године од 10.15 сати у учионици 302.

Предавања ће бити одржана на енглеском језику.

Позивамо све заинтересоване да присуствују предавањима.

  • ПРИЈАВА ИСПИТА (http://indeks.filfak.ni.ac.rs/authentication/login) за новембарски апсолвентски испитни рок за студенте ОАС, МАС и ДАС почиње у среду 6. новембра и трајаће до четвртка 14. новембра 2024. године;
  • Самофинансирајући студенти су у обавези да испоштују динамику уплата рата за школарину како би били у прилици да пријаве испите. Неопходно је да се новац уплати НАЈМАЊЕ ДВА РАДНА ДАНА пре истека рока за пријаву;
  • Студенти који плаћају пријаву испита у обавези су да новац уплате НАЈМАЊЕ ДВА РАДНА ДАНА пре истека рока за пријаву;
  • Након 14. новембра 2024. године пријава испита ће бити могућа једино на шалтеру Службе за наставу и студентска питања уз накнаду од 2.500,00 динара по испиту (пријављивање испита после утврђеног рока);
  • Студенти су у обавези да спроведу пријаву испита до краја (одабир предмета, потврда изабраних предмета и окончање поступка пријаве) и након пријаве испита провере опцију у менију Испити / Пријаве испита да ли су пријављени испити на списку;
  • Уколико имате проблем са пријавом испита јавите се на   (обавезно је навести име и презиме, број индекса, студијски програм и опис проблема);

    Опширније о начину пријаве испита https://studenti.filfak.ni.ac.rs/ispiti/prijava

У недељи од 4. до 8. новембра2024. године управници и секретари департмана који реализују студијски програм, заказују онлајн састанак са студентима уписаним у прву годину мастер академских студија и онлајн састанак са студентима уписаним у прву годину докторских академских студија. Имејл налоге студената мастер и докторских академских студија, уписаних у првом уписном року, управници и секретари департмана могу преузети из Службе за наставу и студентска питања (за мастер и докторске студије). На ове прве састанке студенти ће бити позвани преко њихових личних имејл налога са којих су се пријављивали за упис, а на састанку студентима треба рећи да је неопходно да активирају факултетске налоге које су добили на ове адресе јер ће се сва даља комуникација и њихове активности у вези са студирањем одвијати преко тих налога. Студети ће на те налоге добијати позив за укључивање на видео-конференцијске сесије за наставу и за Гугл учионице предмета које слушају, а активирањем факултетских имејл налога студенти имају и могућност коришћења Е-индекс сервиса преко кога остварују увид у распоред часова и распоред испита, врше опредељивање за изборне предмете, обављају пријаву испита, добијају најважније информације које се тичу организације наставе и испита, прате сопствени статус. Такође студентима треба нагласити да остале информације од значаја за њих могу пратити на Студентском порталу, као и на званичном сајту Факултета.


На овом састанку студентима треба представити студијски програм и начин рада. На састанак треба позвати и све наставнике и сараднике који реализују наставу на студијском програму и том приликом сваки наставник треба укратко да представи свој или своје обавезне предмете, као и свој или своје изборне предмете. Студентима нагласити да је рок за изјашњавање о изборниом предметима 15. новембар 2024. године. Студенти ће изабране предмете из сваког изборног блока означити преко свог е-индекс налога, где могу да се определе за предмет/е из изборног блока, као и за наставника код кога ће слушати тај предмет (уколико је студијским програмом предвиђен и тај ниво избора).


Настава обавезних предмета на мастер и докторским академским студијама ће почети у уторак, 12. новембра 2024. године, по редовном распореду часова.

Настава изборних предмета на мастер и докторским академским студијама ће почети у понедељак, 18. новембра 2024. године, по редовном распореду часова.


Јесењи семестар за студенте мастер и докторских академских студија завршава се у петак, 14. фебруара 2025. године.


Наставници и сарадници ће на наставу и у Гугл учионицу позивати студенте преко њихових факултетских имејл налога, који ће им бити доступни у детаљима предмета у оквиру налога на Наставничком порталу. Подаци о студентима на појединим предметима ће бити комплетни по завршетку другог уписног рока за сваки ниво студија.


 

Студенти који су по први пут уписани на мастер академске студије у академској 2024/2025. години могу да преузму индексе, почев од уторка, 29. октобра 2024. године, од 12,00 сати испред канцеларије за мастер и докторске студије, 104.

Приликом преузимања индекса, студенти могу да понесу захтев за издавање потврде на следећи начин: захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.

Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у означену кутију испред канцеларије 104.

Потврде ће се преузимати након два дана од предаје захтева и налазиће се у означеној кутији испред канцеларије 104.


Студенти који су у току школске 2023/2024. године стекли услов за доделу ЕСПБ бодова за ваннаставне активности могу поднети молбу за доделу бодова у периоду од 2. до 6. децембра 2024. године у времену од 12 до 14 сати.


Уз молбу која се преузима са линка https://docs.google.com/document/d/1h1PsT3x9cxyvSLzyFtFH5SFm3DDvhN0_/edit студенти предају и индекс и одговарајућу документацију, односно доказе о испуњености услова за признавање.


 

Упис студената докторских академских студија у статусу студената чије се школовање финансира из буџета, вршиће се на основу ранг листа студената који су стекли право уписа на другу и трећу годину студија у школској 2024/2025. години.

Студенти који студирају по акредитацији из 2021. године на својим налозима у оквиру Е-индекс сервиса виде предмете за овај семестар и распоред часова, уколико су до сада извршили упис године. Студенти који су се претходних година изјаснили да желе да наставе студије по акредитацији из 2014. године, неће видети распоред часова на Е-индексу, већ треба да се информишу о распореду часова преко сајта Факултета:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1H1Pod4RUofw3iaAko1qwVR9uybmFimmc .

СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ТОКУ ШКОЛСКЕ 2023/2024. ГОДИНЕ ОСТВАРИЛИ НАЈМАЊЕ 37 ЕСПБ, ОДНОСНО 74 ЕСПБ И УПИСУЈУ НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋИХ СТУДЕНАТА;

СТУДЕНТИ КОЈИ СТУДИРАЈУ УЗ РАД И УПИСУЈУ НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА СА ОСТВАРЕНИХ 30 ЕСПБ, ОДНОСНО 60 ЕСПБ У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋИХ СТУДЕНАТА;

СТУДЕНТИ КОЈИ ОБНАВЉАЈУ ГОДИНУ У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋЕГ СТУДЕНТА:

ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС наведених категорија студената, обавиће се у периоду од 10. до 14. октобра 2024. године.

Студенти ће бити позвани преко својих налога на Е-индекс сервису, да изврше упис у школску 2024/2025. годину у наведеним терминима.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3),
  • има на свом рачуну уплаћен износ прве рате школарине (уплата школарине се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу: корисничко име-2).

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета из наредне године, односно изборне предмете из претходне године које није положио (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ТОКУ ШКОЛСКЕ 2023/2024. ГОДИНЕ ОСТВАРИЛИ НАЈМАЊЕ 48 ЕСП БОДОВА И КОЈИ СУ РАНГИРАНИ ЗА УПИС У НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА У ОВИРУ УКУПНОГ БРОЈА СТУДЕНАТА ЧИЈЕ СЕ СТУДИЈЕ ФИНАНСИРАЈУ ИЗ БУЏЕТА;

СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ШКОЛСКОЈ 2023/2024. ГОДИНИ БИЛИ ПРВИ ПУТ УПИСАНИ У ТРЕЋУ ГОДИНУ У СТАТУСУ БУЏЕТСКОГ СТУДЕНТА:

ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС наведених категорија студената, обавиће се у периоду од 16. до 18. октобра 2024. године.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3).

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета из наредне године, односно изборне предмете из претходне године које није положио (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

ИЗДАВАЊЕ ПОТВРДА

Све потврде о статусу у школској 2024/2025. години издаваће се искључиво на следећи начин:

Захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.

Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у означену кутију испред канцеларије 104.

Потврде ће се преузимати након два дана од предаје захтева и налазиће се у означеној кутији испред канцеларије 104.

РАСПОРЕД УПИСА СТУДЕНАТА МАСТЕР АКАДЕМСКИХ СТУДИЈА У ШКОЛСКУ 2024/2025. ГОДИНУ

(за студенте који не испуњавају услов за одбрану мастер рада до 30. новембра 2024. године)

 

У периоду од 9. до 11. октобра 2024. године вршиће се ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС студената у обновљену прву годину у статусу студента чије се школовање финансира из буџета.

Студенти ће бити позвани преко својих налога на Е-индекс сервису, да изврше упис у школску 2024/2025. годину у наведеним терминима.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3).

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета које није положио или да се определи за друге изборне предмете (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију Уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

У периоду од 14. до 16. октобра 2024. године вршиће се ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС студената у обновљену прву годину студија у статусу самофинансирајућег студента.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3).
  • доказ да има на свом рачуну уплаћен износ на име прве рате накнаде за обнову године (уплата накнаде се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу: корисничко име-2). Износ накнаде за поновни упис године израчунава се према броју бодова за предмете које студент уписује, у вредности бода од 1.500,00 динара, али највише до износа од 35.000,00 динара, при чему се прва рата уплаћује одмах приликом уписа, а осталих једанаест рата до 10-ог у месецу. Крајњи рок за измирење последње рате је приликом предаје мастер рада.

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета које није положио или да се определи за друге изборне предмете (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију Уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

ИЗДАВАЊЕ ПОТВРДА

Све потврде о статусу у школској 2024/2025. години издаваће се искључиво на следећи начин:

Захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.

Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у означену кутију испред канцеларије 104.

Потврде ће се преузимати након два дана од предаје захтева и налазиће се у означеној кутији испред канцеларије 104.

Страна 1 од 37