Огласна табла: Обавештења и активности

У оквиру програма Еразмус+ мобилности, гошћа Департмана за социјалну политику и социјални рад биће професорка Универзитета „Неофит Рилски” из Благоевграда Васка Станчева-Попкостадинова. Професорка ће одржати предавања намењена студентима и запосленима на Филозофском факултету.

Предавање Current Trends in Intellectual Disabilities биће одржано 12.12.2024. године од 13.45 сати и можете га пратити на линку https://meet.google.com/kzq-ybiq-vpu, док ће предавање Multi-sectoral Approaches to Child Abuse and Neglect бити одржано у петак 13.12.2024. године од 12 сати а приступни линк је https://meet.google.com/tbh-ogvd-cih?hs=224. Предавања ће бити одржана на енглеском језику.

Позивамо све заинтересоване да присуствују предавањима преко платформе Google Meet.

  • ПРИЈАВА ИСПИТА (http://indeks.filfak.ni.ac.rs/authentication/login) за децембарски апсолвентски испитни рок за студенте ОАС, МАС и ДАС почиње у петак 6. децембра и трајаће до петка 13. децембра 2024. године;
  • Самофинансирајући студенти су у обавези да испоштују динамику уплата рата за школарину како би били у прилици да пријаве испите. Неопходно је да се новац уплати НАЈМАЊЕ ДВА РАДНА ДАНА пре истека рока за пријаву;
  • Студенти који плаћају пријаву испита у обавези су да новац уплате НАЈМАЊЕ ДВА РАДНА ДАНА пре истека рока за пријаву;
  • Након 13. децембра 2024. године пријава испита ће бити могућа једино на шалтеру Службе за наставу и студентска питања уз накнаду од 2.500,00 динара по испиту (пријављивање испита после утврђеног рока);
  • Студенти су у обавези да спроведу пријаву испита до краја (одабир предмета, потврда изабраних предмета и окончање поступка пријаве) и након пријаве испита провере опцију у менију Испити / Пријаве испита да ли су пријављени испити на списку;
  • Уколико имате проблем са пријавом испита јавите се на   (обавезно је навести име и презиме, број индекса, студијски програм и опис проблема);

    Опширније о начину пријаве испита https://studenti.filfak.ni.ac.rs/ispiti/prijava

Националном удружењу родитеља деце оболеле од рака, НУРДОР су потребни волонтери за помоћ при обављању административних послова, за активности у вези побољшања квалитета живота деце оболеле од рака и њихових породица, за помоћ у информисању и сензибилисању јавности, за помоћ при организацији јавних скупова и догађаја и за помоћ око прикупљања средстава, за учешће у рехабилитационим камповима за децу након лечења.

НУРДОР су 2003. године основали родитељи лечене деце, лекари и психолози и пријатељи из целе Србије са циљем да емотивно, практично и материјално помогну новим породицама које тек отпочињу дугу и неизвесну борбу за излечење својих малишана.

Током ових година рада покренули смо бројне пројекте, од којих су многи по први пут спровођени у Србији и који су значајно допринели побољшању квалитета услова лечења дечјег канцера у нашој земљи: шест рехабилитационих кампова за излечену децу годишње; пет Родитељских кућа у Београду, Новом Саду и Нишу; изградња новог дечјег хемато-онколошког одељења у Нишу; психолошка подршка породицама које су изгубиле дете, недељне радионице психо-социјалне подршке за децу и родитеље; едукација волонтера, родитеља, медицинског особља и други.

НУРДОР и ове године, у суботу 23.11.2024. године у периоду од 11 до 15 часова организује едукацију волонера у Нишу у Научно-технолошком парку, која је намењен свим заинтересованима који желе да постану део НУРДОР-овог тима. Заинтересовани за едукацију могу се пријавити путем форме: https://forms.gle/qf2E3LmomJKrHXgTA

Детаљније информације о активностима НУРДОР-а можете наћи на нашој интернет страници: www.nudror.org

Посвећеност, упорност и трансарентност рада, као и постигнути резултати, учинили су да НУРДОР постане препознатљив широј јавности и стекне поверење грађана Србије.

Позивамо вас и да нам се придружите и пружите подршку нашој Мисији. Срдачан поздрав из НУРДОР-а!

Прилози

Организациони одбор 58. Међународног конгреса американиста (ICA2025) упућује позив младим истраживачима за учешће у програму ICA2025 Јуниор, који ће се реализовати од 30. јуна до 4. јула 2025. године на Универзитету у Новом Саду, у оквиру ICA2025.

ICA2025 отвара простор за значајно учешће најмлађих истраживача – студената основних и мастер студија – заинтересованих за изучавање Северне, Средње и Јужне Америке.

Бише информација у прилогу.

У оквиру програма Еразмус+ мобилности, гошће Департмана за социјалну политику и социјални рад биће професорке Универзитета у Великом Трнову – ванредна професорка Ангелина Марковска и ванредна професорка Теодора Калеинска. Професорке ће одржати предавања намењена студентима и запосленима на Филозофском факултету.

Професорка Ангелина Марковска одржаће предавање Women's rights in the context of EU social policies у уторак 19. 11. 2024. године у 19 сати у учионици 101, док ће предавање професорке Теодоре Калеинске Gender Equality in the Labour Market: European dimensions - Bulgaria as case study бити одржано у четвртак 21. 11. 2024. године од 10.15 сати у учионици 302.

Предавања ће бити одржана на енглеском језику.

Позивамо све заинтересоване да присуствују предавањима.

  • ПРИЈАВА ИСПИТА (http://indeks.filfak.ni.ac.rs/authentication/login) за новембарски апсолвентски испитни рок за студенте ОАС, МАС и ДАС почиње у среду 6. новембра и трајаће до четвртка 14. новембра 2024. године;
  • Самофинансирајући студенти су у обавези да испоштују динамику уплата рата за школарину како би били у прилици да пријаве испите. Неопходно је да се новац уплати НАЈМАЊЕ ДВА РАДНА ДАНА пре истека рока за пријаву;
  • Студенти који плаћају пријаву испита у обавези су да новац уплате НАЈМАЊЕ ДВА РАДНА ДАНА пре истека рока за пријаву;
  • Након 14. новембра 2024. године пријава испита ће бити могућа једино на шалтеру Службе за наставу и студентска питања уз накнаду од 2.500,00 динара по испиту (пријављивање испита после утврђеног рока);
  • Студенти су у обавези да спроведу пријаву испита до краја (одабир предмета, потврда изабраних предмета и окончање поступка пријаве) и након пријаве испита провере опцију у менију Испити / Пријаве испита да ли су пријављени испити на списку;
  • Уколико имате проблем са пријавом испита јавите се на   (обавезно је навести име и презиме, број индекса, студијски програм и опис проблема);

    Опширније о начину пријаве испита https://studenti.filfak.ni.ac.rs/ispiti/prijava

У недељи од 4. до 8. новембра2024. године управници и секретари департмана који реализују студијски програм, заказују онлајн састанак са студентима уписаним у прву годину мастер академских студија и онлајн састанак са студентима уписаним у прву годину докторских академских студија. Имејл налоге студената мастер и докторских академских студија, уписаних у првом уписном року, управници и секретари департмана могу преузети из Службе за наставу и студентска питања (за мастер и докторске студије). На ове прве састанке студенти ће бити позвани преко њихових личних имејл налога са којих су се пријављивали за упис, а на састанку студентима треба рећи да је неопходно да активирају факултетске налоге које су добили на ове адресе јер ће се сва даља комуникација и њихове активности у вези са студирањем одвијати преко тих налога. Студети ће на те налоге добијати позив за укључивање на видео-конференцијске сесије за наставу и за Гугл учионице предмета које слушају, а активирањем факултетских имејл налога студенти имају и могућност коришћења Е-индекс сервиса преко кога остварују увид у распоред часова и распоред испита, врше опредељивање за изборне предмете, обављају пријаву испита, добијају најважније информације које се тичу организације наставе и испита, прате сопствени статус. Такође студентима треба нагласити да остале информације од значаја за њих могу пратити на Студентском порталу, као и на званичном сајту Факултета.


На овом састанку студентима треба представити студијски програм и начин рада. На састанак треба позвати и све наставнике и сараднике који реализују наставу на студијском програму и том приликом сваки наставник треба укратко да представи свој или своје обавезне предмете, као и свој или своје изборне предмете. Студентима нагласити да је рок за изјашњавање о изборниом предметима 15. новембар 2024. године. Студенти ће изабране предмете из сваког изборног блока означити преко свог е-индекс налога, где могу да се определе за предмет/е из изборног блока, као и за наставника код кога ће слушати тај предмет (уколико је студијским програмом предвиђен и тај ниво избора).


Настава обавезних предмета на мастер и докторским академским студијама ће почети у уторак, 12. новембра 2024. године, по редовном распореду часова.

Настава изборних предмета на мастер и докторским академским студијама ће почети у понедељак, 18. новембра 2024. године, по редовном распореду часова.


Јесењи семестар за студенте мастер и докторских академских студија завршава се у петак, 14. фебруара 2025. године.


Наставници и сарадници ће на наставу и у Гугл учионицу позивати студенте преко њихових факултетских имејл налога, који ће им бити доступни у детаљима предмета у оквиру налога на Наставничком порталу. Подаци о студентима на појединим предметима ће бити комплетни по завршетку другог уписног рока за сваки ниво студија.


 

Студенти који су по први пут уписани на мастер академске студије у академској 2024/2025. години могу да преузму индексе, почев од уторка, 29. октобра 2024. године, од 12,00 сати испред канцеларије за мастер и докторске студије, 104.

Приликом преузимања индекса, студенти могу да понесу захтев за издавање потврде на следећи начин: захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.

Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у означену кутију испред канцеларије 104.

Потврде ће се преузимати након два дана од предаје захтева и налазиће се у означеној кутији испред канцеларије 104.


Студенти који су у току школске 2023/2024. године стекли услов за доделу ЕСПБ бодова за ваннаставне активности могу поднети молбу за доделу бодова у периоду од 2. до 6. децембра 2024. године у времену од 12 до 14 сати.


Уз молбу која се преузима са линка https://docs.google.com/document/d/1h1PsT3x9cxyvSLzyFtFH5SFm3DDvhN0_/edit студенти предају и индекс и одговарајућу документацију, односно доказе о испуњености услова за признавање.


 

Упис студената докторских академских студија у статусу студената чије се школовање финансира из буџета, вршиће се на основу ранг листа студената који су стекли право уписа на другу и трећу годину студија у школској 2024/2025. години.

Страна 1 од 37