Огласна табла: Обавештења и активности

Компанија British American Tobacco организује такмичење студената у предузетништву на глобалном нивоу под називом Battle of Minds. Уколико сте студент завршне године или сте недавно завршили факултет, искористите прилику да предложите најиновативнију идеју до 13. јуна и да освојите вредне награде!

Battle of Minds је такмичење у иновативности и новим решењима које се одржава у 40 земаља широм света, а које ове године обухвата четири различите области које се тичу одрживе економије:

  • пословну културу
  • екологију
  • енергетику
  • пољопривреду

Позивају се сви студенти завршних година, или они који су недавно завршили студије, који имају иновативне идеје из једне од ове четири области да се пријаве. Ово је сјајна прилика за њих да се, ако имају добре идеје, опробају на домаћем такмичењу са својим колегама са других факултета, а можда и представљају земљу на регионалном и глобалном такмичењу и освоје вредне награде.

Они најбољи који у укупном пласману освоје друго место, добијају награду до 25.000 фунти, док првопласирани добија до 50.000 фунти за даљи развој њихове идеје.

Више информација се налази овде: https://competition.bat-battleofminds.com

Пријаве су отворене, а рок за регистрацију је 13. јун. Сви заинтересовани се могу регистровати путем следећег линка: https://competition.bat-battleofminds.com

Драги студенти,

Актуелна пандемија наметнула је потребу да наставу организујемо на даљину, што је од свих нас (како наставника и сарадника, тако и студената) захтевало овладавање новим алатима за реализацију процеса наставе и учења и прилагођавање самог процеса наставе и учења једном сасвим новом окружењу, битно различитом у односу на окружење у коме се типично одвија настава и учење.

Како бисмо стекли јаснији увид у то колико смо се добро снашли у овим новим образовним ситуацијама, који се начини организације и реализације наставе на даљину показују као ефективни, као и које су могућности за њено унапређивање, неопходно нам је ваше искрено мишљење. Анкета је анонимна, те вас молимо да будете слободни у исказивању својих мишљења и искустава. Резултати анкете ће бити коришћени за анализу и побољшање квалитета наставе на Филозофском факултету у Нишу, а приликом саопштавања и објављивања биће представљени искључиво збирни резултати ове анкете.

Питања у овом упитнику односе се на квалитет наставе у пролећном семестру школске 2020/2021. године.

 

Линк: Upitnik za evaluaciju nastave na daljinu (google.com)

 

За попуњавање ове анкете биће вам потребно десетак минута.

Молимо вас да анкету попуните до 15. јуна 2021. године.

Хвала вам на издвојеном времену.

Центар за унапређење квалитета Филозофског факултета Универзитета у Нишу

Уколико нисте окончали поступак пријаве испита (испит нисте пријавили) ваше име неће бити на записнику и нећете имати прилике да изађете на испит. Да бисте избегли овакве недоумице проверите статус пријаве у https://indeks.filfak.ni.ac.rs/ бирањем опције Испити / Пријаве испита.

  1. ПРИЈАВА ИСПИТА (http://indeks.filfak.ni.ac.rs/authentication/login) за јунски испитни рок за студенте ОАС, МАС и ДАС почиње у понедељак 17. маја и трајаће до среде 26. маја 2021. године;
  2. Самофинансирајући студенти су у обавези да испоштују динамику уплата рата за школарину како би били у прилици да пријаве испите. Неопходно је да новац уплате најмање два радна дан пре истека рока за пријаву, (најкасније 24. маја);
  3. Студенти који плаћају пријаву испита у обавези су да новац уплате најмање два радна дан пре истека рока за пријаву, (најкасније 24. маја);
  4. Након 26. Маја 2021. пријава испита ће бити могућа само на шалтеру уз накнаду од 1.500,00 динара по испиту (пријављивање испита после утврђеног рока);
  5. Студенти су у обавези да спроведу пријаву испита до краја (одабир предмета, потврда изабраних предмета и окончање поступка пријаве);
  6. Уколико имате било који проблем са уплатама или избором предмета јавите се на (наведите име, презиме, број индекса, студијски програм и опишите проблем);
  7. Студентима са симптомима било какве респираторне инфекције препоручује се поступање по ранијем упутству са линка који је истакнут на сајту Факултета
  8. На располагању је и апликација Е-Индекс (само за Android) коју можете преузети са Play Store-a;

Job Fair - сајам послова и стручних пракси, који ће ове године бити организован 22. и 23. марта online, пружа сјајну прилику младим студентима и постдипломцима да се упознају и причају са преставницима компанијама из удобности свога дома и пронађу посао или праксу у својој струци. Поред тога моћи ћете да учествујете на трибинама са компанијама на тему "Све о стручним праксама" и "Први посао - како наћи посао без радног искуства" или на радионици "UVC/UVM верификациона компонента".

Уколико сте заинтересовани за учешће на сајму, посетите сајт https://jobfairnis.rs/new где се можете детаљније информисати, прочитати агенду, оставити свој CV и пронаћи одговоре на било које питање које имате. У понедељак ће на почетној страни стајати линк до платформе на којој се одржава сајам. Такође, ево директног линка и овде: https://online.jobfairnis.rs (Напомена: линк ће бити активан тек у понедељак од 10:30).

Уколико Вас нешто додатно занима, можете се обратити организаторима сајма на мејл: или директно студентској организацији БЕСТ Ниш, која стоји иза пројекта Job Fair на .

Анкетни лист за изборне предмете, може се преузети са сајта http://www.filfak.ni.ac.rs/izborni-mas и http://www.filfak.ni.ac.rs/izborni-das

Студенти Мастер академских студија филозофије, као и студенти докторских академских студија Психологије, Историје и студијског програма Медији и друштво треба да пошаљу попуњени анкетни лист на имејл адресу .

Студенти мастер академских студија Педагогије, Социјалног рада и Образовање наставника предметне наставе, као и студенти докторских академских студија Филологије и Педагогије, шаљу на имејл адресу .

Студенти ће бити у обавези да се изјасне о изборним предметима најкасније до 11. марта 2021. године.

Потребно је да сви студенти приступе свом Е-индекс налогу и провере листу Уписаних предмета која се налази у опцији Испити,  уколико желе да промене листу могу приступити опцији Избор предмета и направити Измену.

Рок за опредељивање студената за изборне предмете се продужава до суботе 27. 2. 2021. године.

Потребно је да приступите свом налогу у апликацији Е-Индекс и из менија одаберете опцију Избор предмета. Штиклирајте предмете за које сте се определили. Уколико желите да направите измену у већ одабраним предметима потребно је да одабере опцију Измени и да унесете жељене измене. Након тога треба да проверите у менију опцију Испити / Уписани предмети и констатујете да су на списку сви предмети које сте одабрали.

Након завршетка рока прави се пресек и спискови студената који су се определи за изборне предмете предају се наставницима. Студенти који се не буду определили нећи бити у могућности да пријављују испите за полагање. Уколико неко од студената има недоумице поводом опредељивања за изборне предмете треба да се обрати мејлом са описом проблема на адресу . Навести број индекса, име, презиме и студијски програм.

Страна 1 од 19