СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ТОКУ ШКОЛСКЕ 2023/2024. ГОДИНЕ ОСТВАРИЛИ НАЈМАЊЕ 37 ЕСПБ, ОДНОСНО 74 ЕСПБ И УПИСУЈУ НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋИХ СТУДЕНАТА;
СТУДЕНТИ КОЈИ СТУДИРАЈУ УЗ РАД И УПИСУЈУ НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА СА ОСТВАРЕНИХ 30 ЕСПБ, ОДНОСНО 60 ЕСПБ У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋИХ СТУДЕНАТА;
СТУДЕНТИ КОЈИ ОБНАВЉАЈУ ГОДИНУ У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋЕГ СТУДЕНТА:
ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС наведених категорија студената, обавиће се у периоду од 10. до 14. октобра 2024. године.
Студенти ће бити позвани преко својих налога на Е-индекс сервису, да изврше упис у школску 2024/2025. годину у наведеним терминима.
У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:
- попуни ШВ образац у електронском облику,
- има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3),
- има на свом рачуну уплаћен износ прве рате школарине (уплата школарине се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу: корисничко име-2).
Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета из наредне године, односно изборне предмете из претходне године које није положио (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).
Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.
СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ТОКУ ШКОЛСКЕ 2023/2024. ГОДИНЕ ОСТВАРИЛИ НАЈМАЊЕ 48 ЕСП БОДОВА И КОЈИ СУ РАНГИРАНИ ЗА УПИС У НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА У ОВИРУ УКУПНОГ БРОЈА СТУДЕНАТА ЧИЈЕ СЕ СТУДИЈЕ ФИНАНСИРАЈУ ИЗ БУЏЕТА;
СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ШКОЛСКОЈ 2023/2024. ГОДИНИ БИЛИ ПРВИ ПУТ УПИСАНИ У ТРЕЋУ ГОДИНУ У СТАТУСУ БУЏЕТСКОГ СТУДЕНТА:
ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС наведених категорија студената, обавиће се у периоду од 16. до 18. октобра 2024. године.
У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:
- попуни ШВ образац у електронском облику,
- има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3).
Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета из наредне године, односно изборне предмете из претходне године које није положио (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).
Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.
ИЗДАВАЊЕ ПОТВРДА
Све потврде о статусу у школској 2024/2025. години издаваће се искључиво на следећи начин:
Захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.
Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у означену кутију испред канцеларије 104.
Потврде ће се преузимати након два дана од предаје захтева и налазиће се у означеној кутији испред канцеларије 104.