Огласна табла: Обавештења и активности

Министарство државне управе и локалне самоуправе у сарадњи са још 73 органа јавне управе организује 15. новембра, са почетком у 10 часова, трећи по реду виртуелни Сајам студентске стручне праксе у јавној управи 2023/2024 на којем ће студентима пет државних универзитета бити понуђено 890 места за студентску стручну праксу широм Србије (33 града и општине).

Цео догађај се одвија на посебно креираној дигиталној  платформи у виртуелном простору репрезентативног здања Владе Републике Србије, што ће га учинити додатно занимљивим.

Током Сајма студенти ће имати прилику да кроз серију трибина и презентација сазнају више о понуди места за студентску стручну праксу, као и да у комуникацији са представницима универзитета и органа јавне управе добију све информације о пракси, начину пријављивања за праксу, као и о роковима за реализацију целог процеса.

Све информације о студентској стручној пракси у јавној управи и Сајму можете пронаћи на сајту https://strucnapraksa.mduls.gov.rs/ , на коме је и улаз на Сајам.

Позивамо све студенте да присуствују овом Сајму, јер он може бити и одлична шанса за почетак успешне професионалне каријере.

  1. ПРИЈАВА ИСПИТА (http://indeks.filfak.ni.ac.rs/authentication/login) за апсолвентски новембарски испитни рок за студенте основних, мастер и докторских академских студија почиње у петак 10. новембра и трајаће до уторка 14. новембра 2023. године;
  2. Самофинансирајући студенти су у обавези да испоштују динамику уплата рата за школарину како би били у прилици да пријаве испите. Неопходно је да се новац уплати НАЈМАЊЕ ДВА РАДНА ДАНА пре истека рока за пријаву;
  3. Студенти који плаћају пријаву испита у обавези су да новац уплате НАЈМАЊЕ ДВА РАДНА ДАНА пре истека рока за пријаву;
  4. Након 14. новембра 2023. године пријава испита ће бити могућа једино на шалтеру Службе за наставу и студентска питања уз накнаду по испиту у складу са Ценовником (пријављивање испита после утврђеног рока);
  5. Студенти су у обавези да спроведу пријаву испита до краја (одабир предмета, потврда изабраних предмета и окончање поступка пријаве) и након пријаве испита провере опцију у менију Испити / Пријаве испита да ли су пријављени испити на списку;
  6. Уколико имате било који проблем са уплатама или избором предмета јавите се на   (обавезно је навести име и презиме, број индекса, студијски програм и опис проблема);
  7. Опширније о начину пријаве испита https://studenti.filfak.ni.ac.rs/ispiti/prijava

Студенти докторских академских студија су у обавези да се определе за изборне предмете у јесењем семестру, најкасније до 10. новембра 2023. године.

Приликом опредељивања, студенти треба да унесу и изборне предмете из претходне школске године, које нису положили, а намеравају да их полажу.

Студенти студијских програма докторских академских студија психологије, историје, социологије, медији и друштво треба да пошаљу попуњени анкетни лист на имејл адресу , а студенти докторских академских студија србистике, страних филологија и педагогије на имејл адресу .

Анкетни лист за изборне предмете се може преузети са линка https://drive.google.com/drive/folders/1Mj3pEaNl9UI8Mtx7vYoLh6YFF72z0ymf

Компанија Joorney Business Plans одржаће радионицу за студенте Филозофског факултета у среду, 8. новембра 2023. године, са почетком у 12.00 часова у учионици 36 у приземљу факултета.

Поред упознавања бизнис модела компаније Јoorney и тога чему пословни планови служе, циљ радионице је да мотивише студенте да се пријаве за Case Study – радионицу где ће радити конкретне пословне задатке које ће решавати уз асистенцију запослених у компанији.

Такође, реализатори радионице ће студентима представити и позицију која је тренутно отворена, Junior Business Plan Researcher and Writer, а за коју ће моћи да се пријаве.

Радионицу ће реализовати Ања Вујовић, HR Manager, и Анђела Здравковић, Business Plan Researcher and Writer.

Без обзира на којој сте години студија и на ком сте судијском програму, искористите прилику да добијете информације и питате све што вас занима о компанији и пословима који се нуде. Очекујемо вас!

Број места је ограничен. Пријаве за радионицу - https://forms.gle/jjTZ5h4bmf1wgVZb9

https://www.instagram.com/kanc.filfak/

https://www.instagram.com/joorneysrbija/

Студенти мастер академских студија су у обавези да се определе за изборне предмете у јесењем семестру, најкасније до 3. новембра 2023. године.

Студенти студијских програма мастер академских студија: психологије, социјалног рада, социологије, филозофије, социолога у социјалној заштити, комуникологије, историје, треба да пошаљу попуњени анкетни лист на имејл адресу , а студенти мастер академских студија србистике, англистике, педагогије, француског језика и књижевности, руског језика и књижевности, образовања наставника предметне наставе, превођења на имејл адресу .

Анкетни лист за изборне предмете се може преузети са линка https://drive.google.com/drive/folders/1lYV-A19a8HIV95ntkLsgDNmbGRbnohf1

Важна напомена: студенти свих студијских програма мастер академских студија, могу да преузму индексе, почев од четвртка, 2. новембра 2023. године од 10,00 сати испред канцеларије за мастер и докторске студије, 104.

Канцеларија за развој каријере и подршку студентима, заједно са ass. Милом Губеринић (Департман за психологију) у суботу 28.10.2023. реализовала је интерактивно предавање „Инклузија у образовном процесу“ за чланове „Удружења просветних радника 035“ из Параћина. Предавању је присуствовало 55 просветних радника - професора, наставника, учитеља, васпитача и стручних сарадника из 11 основних и средњих школа и вртића из Параћина. Размотрено је стање инклузивног процеса у актуелном систему образовања, присутни су разменили примере из праксе са посебним освртом на добити свих учесника инклузивног процеса, али на проблеме са којима се практичари сусрећу у образовно-васпитном раду. Дискутовало се о могућим решењима и ресурсима који могу бити од помоћи у суочавању са изазовима. Препозната је потреба за подршком у наставном процесу путем сарадње са стручњацима, континуираног усавршавања, укључивањем персоналних и педагошких асистената, као и постављањем јасних критеријума за прелазак са једног на други ниво образовања. Препознат је значај коришћења искустава из праксе за унапређење читавог инклузивног процеса у коме би све укључене стране могле да остваре своје потребе и потенцијале. Факултет као научно-истраживачка институција може да обезбеди кључан допринос у сагледавању актуелне инклузивне праксе спровођењем адекватних истраживања која би могла да буду основа за креирање програма подршке и унапређења инклузивног образовања. Учесници су изразили спремност за учествовање у том процесу и за пријем студента који би обављали неки вид праксе образовно-васпитним институцијама Параћина.

Упис студената докторских академских студија у статусу студената чије се школовање финансира из буџета, вршиће се на основу ранг листа студената који су стекли право уписа на другу и трећу годину студија у школској 2023/2024. години.

Упис студената ће бити обављен према обавештењу о условима уписа у наредну годину докторских академских студија у школској 2023/2024. години.

Студенти (свих година студија као и студенти који поново уписују исту годину студија и апсолвенти) су у обавези да се изјасне о изборним предметима, користећи свој налог на е-Индексу, најкасније до 19. октобра 2023. године, како би настава изборних предмета почела од 23. октобра 2023. године.

 

Позивају се сви студенти који су према прелиминарној ранг-листи стекли право на упис да, према назначеним терминима, приступе упису у 2023-2024. академску годину.

линк: Привремена ранг-листа

За  упис године студент подноси:

  1. Индекс
  2. Два обрасца ШВ-20 (обрасци се преузимају са сајта Факултета, одштампани обострано)
  3. Попуњени анкетни лист са списком изборних предмета, које студент није положио у претходној школској години. Анкетни лист се преузима са сајта Факултета https://drive.google.com/drive/folders/1Mj3pEaNl9UI8Mtx7vYoLh6YFF72z0ymf.
  4. Доказ о уплати школарине за упис године за самофинансирајуће студенте у износу од 150.000,00 динара, уколико студент уплаћује цео износ или у дванаест месечних рата. Износ сваке рате је 12.500,00 динара, при чему се прва рата уплаћује одмах приликом уписа, а осталих једанаест рата се уплаћују до 10-ог у месецу.
  5. Студенти који поново уписују исту годину плаћају накнаду према броју бодова за предмете које уписују у вредности бода од 2.500,00 динара, али не више од 40.000,00 динара. Накнаду за поновни упис године студенти плаћају у дванаест месечних рата, при чему се прва рата уплаћује одмах приликом уписа, а осталих једанаест рата се уплаћују до 10-ог у месецу.Уплата школарине, односно накнаде за поновни упис, врши се на жиро рачун Факултета број 840–1818666–89 а у пољу пoзив на број уписује се број корисничког имена са е-индекса (корисничко име -2). Студенти, којима није одређено корисничко име у пољу позив на број уписују 742121028 на исти жиро рачун.Приликом уписа ОБАВЕЗНО приложити уплатницу.Сви самофинансирајући студенти неће моћи да упишу наредну годину док не измире своје финансијске обавезе из претходног периода.
  6. Доказ о уплати осигурања у износу од 200,00 динара врши се у корист текућег рачуна Факултета број 840–1818666–89 и позивом на број 74212106, са назначењем ,,за осигурање студената”.Осигурање је обавезно за све студенте и приликом уписа треба ОБАВЕЗНО приложити уплатницу.
  7. Све потврде о статусу у школској 2023/2024. години издаваће се искључиво на следећи начин: Образац за изадавање потврда о статусу студента преузима се  са сајта факултета. Потребно је да студент читко попуни образац и заокружи сврху издавања потврда које су му потребне, и образац приложи са осталом документацијом за упис. Потврде ће се преузимати након два радна дана од предаје и налазиће се у означеним кутијама поред Канцеларије, број 104.

 Упис студената докторских академских студија ће се одвијати према распореду предаје документације за упис по студијским програмима докторских академских студија.

 Упис_на_ДАС.png

Студенти који су  у току школске 2022/2023. године стекли услове за доделу ЕСПБ бодова за вананставне активности могу поднети молбу за доделу бодова у периоду од 23. до 25. октобра 2023. године у времену од 12 до 14 сати.

Уз молбу која се преузима са сајта факултета, студенти предају одговарајућу документацију, односно доказе о испуњености услова за признавање.