Огласна табла: Обавештења и активности


У недељи од 4. до 8. новембра2024. године управници и секретари департмана који реализују студијски програм, заказују онлајн састанак са студентима уписаним у прву годину мастер академских студија и онлајн састанак са студентима уписаним у прву годину докторских академских студија. Имејл налоге студената мастер и докторских академских студија, уписаних у првом уписном року, управници и секретари департмана могу преузети из Службе за наставу и студентска питања (за мастер и докторске студије). На ове прве састанке студенти ће бити позвани преко њихових личних имејл налога са којих су се пријављивали за упис, а на састанку студентима треба рећи да је неопходно да активирају факултетске налоге које су добили на ове адресе јер ће се сва даља комуникација и њихове активности у вези са студирањем одвијати преко тих налога. Студети ће на те налоге добијати позив за укључивање на видео-конференцијске сесије за наставу и за Гугл учионице предмета које слушају, а активирањем факултетских имејл налога студенти имају и могућност коришћења Е-индекс сервиса преко кога остварују увид у распоред часова и распоред испита, врше опредељивање за изборне предмете, обављају пријаву испита, добијају најважније информације које се тичу организације наставе и испита, прате сопствени статус. Такође студентима треба нагласити да остале информације од значаја за њих могу пратити на Студентском порталу, као и на званичном сајту Факултета.


На овом састанку студентима треба представити студијски програм и начин рада. На састанак треба позвати и све наставнике и сараднике који реализују наставу на студијском програму и том приликом сваки наставник треба укратко да представи свој или своје обавезне предмете, као и свој или своје изборне предмете. Студентима нагласити да је рок за изјашњавање о изборниом предметима 15. новембар 2024. године. Студенти ће изабране предмете из сваког изборног блока означити преко свог е-индекс налога, где могу да се определе за предмет/е из изборног блока, као и за наставника код кога ће слушати тај предмет (уколико је студијским програмом предвиђен и тај ниво избора).


Настава обавезних предмета на мастер и докторским академским студијама ће почети у уторак, 12. новембра 2024. године, по редовном распореду часова.

Настава изборних предмета на мастер и докторским академским студијама ће почети у понедељак, 18. новембра 2024. године, по редовном распореду часова.


Јесењи семестар за студенте мастер и докторских академских студија завршава се у петак, 14. фебруара 2025. године.


Наставници и сарадници ће на наставу и у Гугл учионицу позивати студенте преко њихових факултетских имејл налога, који ће им бити доступни у детаљима предмета у оквиру налога на Наставничком порталу. Подаци о студентима на појединим предметима ће бити комплетни по завршетку другог уписног рока за сваки ниво студија.


 

Студенти који су по први пут уписани на мастер академске студије у академској 2024/2025. години могу да преузму индексе, почев од уторка, 29. октобра 2024. године, од 12,00 сати испред канцеларије за мастер и докторске студије, 104.

Приликом преузимања индекса, студенти могу да понесу захтев за издавање потврде на следећи начин: захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.

Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у означену кутију испред канцеларије 104.

Потврде ће се преузимати након два дана од предаје захтева и налазиће се у означеној кутији испред канцеларије 104.


Студенти који су у току школске 2023/2024. године стекли услов за доделу ЕСПБ бодова за ваннаставне активности могу поднети молбу за доделу бодова у периоду од 2. до 6. децембра 2024. године у времену од 12 до 14 сати.


Уз молбу која се преузима са линка https://docs.google.com/document/d/1h1PsT3x9cxyvSLzyFtFH5SFm3DDvhN0_/edit студенти предају и индекс и одговарајућу документацију, односно доказе о испуњености услова за признавање.


 

Упис студената докторских академских студија у статусу студената чије се школовање финансира из буџета, вршиће се на основу ранг листа студената који су стекли право уписа на другу и трећу годину студија у школској 2024/2025. години.

Студенти који студирају по акредитацији из 2021. године на својим налозима у оквиру Е-индекс сервиса виде предмете за овај семестар и распоред часова, уколико су до сада извршили упис године. Студенти који су се претходних година изјаснили да желе да наставе студије по акредитацији из 2014. године, неће видети распоред часова на Е-индексу, већ треба да се информишу о распореду часова преко сајта Факултета:

https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1H1Pod4RUofw3iaAko1qwVR9uybmFimmc .

СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ТОКУ ШКОЛСКЕ 2023/2024. ГОДИНЕ ОСТВАРИЛИ НАЈМАЊЕ 37 ЕСПБ, ОДНОСНО 74 ЕСПБ И УПИСУЈУ НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋИХ СТУДЕНАТА;

СТУДЕНТИ КОЈИ СТУДИРАЈУ УЗ РАД И УПИСУЈУ НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА СА ОСТВАРЕНИХ 30 ЕСПБ, ОДНОСНО 60 ЕСПБ У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋИХ СТУДЕНАТА;

СТУДЕНТИ КОЈИ ОБНАВЉАЈУ ГОДИНУ У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋЕГ СТУДЕНТА:

ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС наведених категорија студената, обавиће се у периоду од 10. до 14. октобра 2024. године.

Студенти ће бити позвани преко својих налога на Е-индекс сервису, да изврше упис у школску 2024/2025. годину у наведеним терминима.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3),
  • има на свом рачуну уплаћен износ прве рате школарине (уплата школарине се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу: корисничко име-2).

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета из наредне године, односно изборне предмете из претходне године које није положио (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ТОКУ ШКОЛСКЕ 2023/2024. ГОДИНЕ ОСТВАРИЛИ НАЈМАЊЕ 48 ЕСП БОДОВА И КОЈИ СУ РАНГИРАНИ ЗА УПИС У НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА У ОВИРУ УКУПНОГ БРОЈА СТУДЕНАТА ЧИЈЕ СЕ СТУДИЈЕ ФИНАНСИРАЈУ ИЗ БУЏЕТА;

СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ШКОЛСКОЈ 2023/2024. ГОДИНИ БИЛИ ПРВИ ПУТ УПИСАНИ У ТРЕЋУ ГОДИНУ У СТАТУСУ БУЏЕТСКОГ СТУДЕНТА:

ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС наведених категорија студената, обавиће се у периоду од 16. до 18. октобра 2024. године.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3).

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета из наредне године, односно изборне предмете из претходне године које није положио (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

ИЗДАВАЊЕ ПОТВРДА

Све потврде о статусу у школској 2024/2025. години издаваће се искључиво на следећи начин:

Захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.

Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у означену кутију испред канцеларије 104.

Потврде ће се преузимати након два дана од предаје захтева и налазиће се у означеној кутији испред канцеларије 104.

РАСПОРЕД УПИСА СТУДЕНАТА МАСТЕР АКАДЕМСКИХ СТУДИЈА У ШКОЛСКУ 2024/2025. ГОДИНУ

(за студенте који не испуњавају услов за одбрану мастер рада до 30. новембра 2024. године)

 

У периоду од 9. до 11. октобра 2024. године вршиће се ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС студената у обновљену прву годину у статусу студента чије се школовање финансира из буџета.

Студенти ће бити позвани преко својих налога на Е-индекс сервису, да изврше упис у школску 2024/2025. годину у наведеним терминима.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3).

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета које није положио или да се определи за друге изборне предмете (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију Уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

У периоду од 14. до 16. октобра 2024. године вршиће се ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС студената у обновљену прву годину студија у статусу самофинансирајућег студента.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију Е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3).
  • доказ да има на свом рачуну уплаћен износ на име прве рате накнаде за обнову године (уплата накнаде се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу: корисничко име-2). Износ накнаде за поновни упис године израчунава се према броју бодова за предмете које студент уписује, у вредности бода од 1.500,00 динара, али највише до износа од 35.000,00 динара, при чему се прва рата уплаћује одмах приликом уписа, а осталих једанаест рата до 10-ог у месецу. Крајњи рок за измирење последње рате је приликом предаје мастер рада.

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете и моћи ће да изврши означавање изборних предмета које није положио или да се определи за друге изборне предмете (студент има права да изборни предмет који није положио замени другим изборним предметом из одговарајућег изборног блока).

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на Е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс у канцеларији 104 код сарадника Службе за наставу и студентска питања задуженог за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Приликом предаје индекса, студенти који су у радном односу су у обавези да доставе копију Уговора о раду. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

ИЗДАВАЊЕ ПОТВРДА

Све потврде о статусу у школској 2024/2025. години издаваће се искључиво на следећи начин:

Захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.

Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у означену кутију испред канцеларије 104.

Потврде ће се преузимати након два дана од предаје захтева и налазиће се у означеној кутији испред канцеларије 104.

СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ТОКУ ШКОЛСКЕ 2023/2024. ГОДИНЕ ОСТВАРИЛИ НАЈМАЊЕ 48 ЕСПБ БОДОВА И СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ШКОЛСКОЈ 2023/2024. ГОДИНИ БИЛИ ПРВИ ПУТ УПИСАНИ У ЧЕТВРТУ ГОДИНУ У СТАТУСУ БУЏЕТСКОГ СТУДЕНТА:

У периоду од 8. до 11. октобра 2024. године ће се вршити ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС у наредну годину студија или у обновљену четврту годину у статусу студента чије се школовање финансира из буџета.

Студенти који су у току 2023/2024. године остварили најмање 48 ЕСПБ и уписују наредну годину студија, као и студенти који су у школској 2023/2024. години први пут били студенти четврте године у статусу буџетског студента и уписују поново четврту годину, биће позвани преко својих налога на Е-индекс сервису, да изврше упис у школску 2024/2025. годину у статусу студента чије се школовање финансира из буџета.

У тренутку када прихвати позив да изврши упис, а пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3).

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индекс налогу видети предмете из наредне године студија и моћи ће да изврши означавање изборних предмета за које се определио.

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс на пулт шалтера на коме ради сарадник Службе за наставу и студентска питања задужен за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сарадника Службе за наставу и студентска питања.

 

 

СТУДЕНТИ КОЈИ СУ У ТОКУ ШКОЛСКЕ 2023/2024. ГОДИНЕ ОСТВАРИЛИ НАЈМАЊЕ 37 ЕСПБ БОДОВА И ПРВИ ПУТ УПИСУЈУ НАРЕДНУ ГОДИНУ СТУДИЈА:

У периоду од 14. до 16. октобра 2024. године ће се вршити ЕЛЕКТРОНСКИ УПИС студената који се први пут уписују у наредну годину студија у статусу самофинансирајућег студента.

Студенти који су у току 2023/2024. године остварили најмање 37 ЕСПБ и први пут уписују наредну годину студија у статусу самофинансирајућег студента, биће позвани преко својих налога на Е-индекс сервису, да изврше упис у школску 2024/2025. годину у статусу самофинансирајућег студента.

Када прихвати позив да изврши упис, пре потврде уписа, неопходно је да студент:

  • попуни ШВ образац у електронском облику,
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу, а у менију е-индекса је и пример попуњене уплатнице: корисничко име-3), и
  • има на свом рачуну уплаћен износ од 7.500,00 динара на име прве рате школарине (уплата школарине се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу: корисничко име-2).

Након поднетог захтева за упис који студент пошаље преко Е-индекса, сарадник у Служби за наставу и студенстка питања ће извршити проверу и окончати упис. Студент ће тада на свом Е-индексу видети предмете из наредне године студија и моћи ће да изврши означавање изборних предмета за које се определио.

Након извршеног електронског уписа и добијене потврде на е-индексу да је упис успешно окончан, студент треба да остави индекс на пулт шалтера на коме ради сарадник Службе за наставу и студентска питања задужен за његов студијски програм, ради овере уписа у индексу. Студент ће након два радна дана од предаје индекса моћи да преузме индекс са овереним уписом од сараника Службе за наставу и студентска питања.

СТУДЕНТИ КОЈИ СЕ УПИСУЈУ У ТРЕЋУ ГОДИНУ СА 74 ЕСПБ И У ЧЕТВРТУ ГОДИНУ СА 111 ЕСПБ, СТУДЕНТИ КОЈИ ОБНАВЉАЈУ ИСТУ ГОДИНУ СТУДИЈА У СТАТУСУ САМОФИНАНСИРАЈУЋЕГ СТУДЕНТА, СТУДЕНТИ КОЈИ СТУДИРАЈУ ПО ПРОГРАМУ НЕКЕ ОД АФИРМАТИВНИХ МЕРА И СТУДЕНТИ КОЈИ СТУДИРАЈУ УЗ РАД:

Наведене категорије студената се у школску 2024/2025. годину уписују НА ШАЛТЕРУ СЛУЖБЕ ЗА НАСТАВУ И СТУДЕНТСКА ПИТАЊА, и то 17, 18, 21. и 22. октобра 2024. године, од 10.00 до 14.00 сати.

Приликом уписа на шалтеру, студент поред индекса треба да преда:

  • попуњени ШВ образац у два примерка
  • доказ да има на свом рачуну уплаћен износ од 200,00 динара на име обавезног осигурања (уплата осигурања се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу: корисничко име-3), и
  • доказ да има на свом рачуну уплаћен износ на име прве рате школарине (уплата школарине се врши у складу са упутством које се налази на Студентском порталу: корисничко име-2).

Упис ће бити обављен на лицу места.

 

 

ИЗДАВАЊЕ ПОТВРДА

Све потврде о статусу у школској 2024/2025. години издаваће се искључиво на следећи начин:

Захтев за издавање потврда о статусу студент преузима са сајта Факултета или у копирници преко пута Факултета.

Потребно је да студент читко попуни захтев, заокружи сврху издавања потврда које су му потребне и остави у назначену кутију у холу Факултета.

Потврде ће се преузимати након два дана од предаје и налазиће се у означеним кутијама департмана у холу Факултета.

1. Студентима који су уписани на основне студије до 10. септембра 2005. године, а нису завршили ове студије по започетом наставном плану и програму и правилима студија најкасније до краја школске 2023/2024. године, односно до 30. септембра 2024. године, продужава се рок за завршетак студија најкасније до краја школске 2025/2026. године

Студентима којима је истекао рок за завршетак студија у двоструком, односно троструком броју школских година потребних за реализацију студијског програма, продужиће се рок за студирање по започетом студијском програму, условима и правилима студирања за још једну годину.


2. Студенти који су у школској 2023/2024. години били у обновљеној четвртој години студија, а нису дипломирали до 31. октобра 2024. године, поново уписују четврту годину у статусу самофинансирајућих студената, тако што плаћају накнаду за поновни упис године према броју ЕСПБ бодова за предмете које уписују (у вредности бода од 1.500,00 динара), али не више од 28.000,00 динара.

Сви студенти уписани први пут у четврту годину основних академских студија школске  2023/2024. године који нису дипломирали до 31. октобра 2024. године, поново се уписују у четврту годину, у истом статусу у којем су били у претходној  години у складу са чланом 103. Закона о високом образовању (Сл. гл. Републике Србије 88/17, 27/18, 73/18, 67/19, 6/20, 11/21, 67/21, 76/23), тако што самофинансирајући студенти плаћају накнаду за поновни упис године према броју ЕСПБ бодова за предмете које уписују (у вредности бода од 1.500,00 динара), али не више од 28.000,00 динара.


3. Студент који је у школској 2023/2024. години остварио најмање 48 ЕСПБ бодова има право да се за наредну годину студија у школској 2024/2025. години финансира из буџета ако се рангира у оквиру укупног броја студената чије се студије финансирају из буџета.

Рангирање студената обухвата студенте уписане исте школске године на одређени студијски програм, а врши се полазећи од броја остварених ЕСПБ бодова, укупних година студирања и постигнутог успеха у савлађивању студијског програма, на начин и по поступку утврђеним Правилником Филозофског факултета у Нишу о рангирању студената за упис на основне академске студије у статусу студената чије се студије финансирају из буџета Републике Србије.

Студенти са инвалидитетом и студенти уписани по афирмативној мери који су у школској 2023/2024. години остварили најмање 36 ЕСПБ бодова имају право да се за наредну годину студија у школској  2024/2025. години финансирају из буџета.


4. Студент који не оствари право да се у школској 2024/2025. години финансира из буџета, наставља студије у статусу студента који се сам финансира.

У статусу самофинасирајућих студената у другу годину студија могу се уписати студенти са освојених најмање 37 ЕСПБ бодова, у трећу годину студија могу се уписати студенти са укупно остварених најмање 74 ЕСПБ бодова, а у четврту годину студија могу се уписати студенти са укупно остварених најмање 111 ЕСПБ бодова.


Студенти који су у школској 2023/2024. години имали статус студента уз рад могу се уписати у наредну годину студија у статусу самофинансирајућег студента у школској 2024/2025. години, и то: у другу годину студија уколико су у остварили најмање 30 ЕСПБ бодова, у трећу годину студија уколико су укупно остварили најмање 60 ЕСПБ, а у четврту годину студија уколико су укупно остварили најмање 90 ЕСПБ. Студенти су приликом уписа у обавези да приложе доказ о радном односу уколико желе да и у школској 2024/2025. години имају статус студента уз рад.


5. Студенти који поново уписују прву, другу или трећу годину студија плаћају накнаду за поновни упис године према броју ЕСПБ бодова за предмете које уписују (у вредности бода од 1.500,00 динара), али не више од 28.000,00 динара.


6. Упис у исту или наредну годину основних академских студија у школској 2024/2025. години врши се по акредитованим студијским програмима и обавиће се у периоду од 8. до 22. октобра 2024. године према распореду који ће бити објављен на сајту Факултета.

1. Студенти први пут уписани на мастер академске студије школске 2023/2024. године, који не испуне услове за одбрану мастер рада до 30. новембра 2024. године, поново се уписују у прву годину студија, у истом статусу у којем су били у претходној школској години у складу са чланом 103. Закона о високом образовању (Сл. гл. Републике Србије 88/17, 27/18, 73/18, 67/19, 6/20, 11/21, 67/21). Студенти који се поново уписују прву годину студија у статусу  самофинансирајућег студента плаћају накнаду за поновни упис године, према броју ЕСПБ бодова за предмете које уписују (у вредности бода од 1.500,00 динара) али не више од 35.000,00 динара


2. Студентима мастер академских студија, којима је истекао рок за завршетак студија у двоструком, односно троструком броју година потребних за реализацију студијског програма, продужава се рок за завршетак студија за једну годину.


3. Поновни упис године на мастер акдемским студијама обавиће се у периоду од 9. до 18. октобра, према распореду који ће бити објављен на сајту факултета.