Огласна табла: Обавештења и активности

Драги студенти,

Актуелна пандемија наметнула је потребу да наставу организујемо на даљину, што је од свих нас (како наставника и сарадника, тако и студената) захтевало овладавање новим алатима за реализацију процеса наставе и учења и прилагођавање самог процеса наставе и учења једном сасвим новом окружењу, битно различитом у односу на окружење у коме се типично одвија настава и учење.

Како бисмо стекли јаснији увид у то колико смо се добро снашли у овим новим образовним ситуацијама, који се начини организације и реализације наставе на даљину показују као ефективни, као и које су могућности за њено унапређивање, неопходно нам је ваше искрено мишљење. Анкета је анонимна, те вас молимо да будете слободни у исказивању својих мишљења и искустава. Резултати анкете ће бити коришћени за анализу и побољшање квалитета наставе на Филозофском факултету у Нишу у овим ванредним околностима, а приликом саопштавања и објављивања биће представљени искључиво збирни резултати ове анкете.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfOJ1G3LLHHvbWkSu95nF0mtLlrUmIs1eQI5ATaRpZzWq2IDQ/viewform

Питања у овом упитнику односе се на квалитет наставе у јесењем семестру школске 2020/2021. године.

За попуњавање ове анкете биће вам потребно десетак минута.

Молимо вас да анкету попуните до 15. фебруара 2021. године.

Хвала вам на издвојеном времену.

Центар за унапређење квалитета Филозофског факултета Универзитета у Нишу

  1. ПРИЈАВА ИСПИТА (http://indeks.filfak.ni.ac.rs/authentication/login) за јануарски испитни рок за студенте мастер академских студија и докторских академских студија почиње у понедељак 1. фебруара и трајаће до среде 10. фебруара године;
  2. Самофинансирајући студенти су у обавези да испоштују динамику уплата рата за школарину како би били у прилици да пријаве испите. Неопходно је да новац уплате најмање два радна дан пре истека рока за пријаву;
  3. Студенти који плаћају пријаву испита у обавези су да новац уплате најмање два радна дан пре истека рока за пријаву;
  4. Након 10. фебруара 2021. пријава испита ће бити могућа само на шалтеру уз накнаду од 1.500,00 динара по испиту (пријављивање испита после утврђеног рока);
  5. Студенти су у обавези да спроведу пријаву испита до краја (одабир предмета, потврда изабраних предмета и окончање поступка пријаве);
  6. Студенти прве године су добили инструкције за активирање е-индекса приликом доделе индекса на почетку школске године;
  7. Уколико имате било који проблем са уплатама или избором предмета јавите се на (наведите име, презиме, број индекса, студијски програм и опишите проблем);
  8. Студентима са симптомима било какве респираторне инфекције препоручује се поступање по ранијем упутству са линка који је истакнут на сајту Факултета
  9. На располагању је и апликација Е-Индекс (само за Android) коју можете преузети са Play Store-a;
  1. ПРИЈАВА ИСПИТА (http://indeks.filfak.ni.ac.rs/authentication/login) за јануарски испитни рок за студенте основних академских студија почиње у понедељак 4. и трајаће до среде 13. јануара 2021. године;
  2. Самофинансирајући студенти су у обавези да испоштују динамику уплата рата за школарину како би били у прилици да пријаве испите. Неопходно је да новац уплате најмање два радна дан пре истека рока за пријаву;
  3. Студенти који плаћају пријаву испита у обавези су да новац уплате најмање два радна дан пре истека рока за пријаву;
  4. Након 13. јануара 2020. пријава испита ће бити могућа само на шалтеру уз накнаду од 1500,00 динара по испиту (пријављивање испита после утврђеног рока);
  5. Студенти су у обавези да спроведу пријаву испита до краја (одабир предмета, потврда изабраних предмета и окончање поступка пријаве);
  6. Студенти прве године су добили инструкције за активирање е-индекса приликом доделе индекса на почетку школске године;
  7. Уколико имете било који проблем са уплатама или избором предмета јавите се на   (наведите име, презиме, број индекса, студијски програм и опишите проблем);
  8. На располагању је и апликација Е-Индекс (само за Android) коју можете преузети са Play Store-a;

Опширније о начину пријаве испита https://studenti.filfak.ni.ac.rs/ispiti/prijava  

У прилогу се налази образац за похађање факултативних предмета.

Пријава се подноси мејлом на адресу референта у Служби за наставу и студентска питања, задуженог за студијски програм на који је студент уписан.

НАКНАДНИ УПИС СТУДЕНАТА МАСТЕР И ДОКТОРСКИХ АКАДЕМСКИХ СТУДИЈА У ШКОЛСКОЈ 2020/2021. ГОДИНИ

Документација за упис студената мастер академских студија:

  • Индекс
  • Два обрасца ШВ-20 (одштампани обострано). Обрасци се преузимају са сајта Факултета, https://drive.google.com/drive/folders/1GI8jfsLVXusAK_0Cu5RXqKqT4oNbH3Ig
  • Доказ о уплаћеној накнади за поновни упис године на мастер академским студијама према броју бодова за предмете које уписује, у вредности бода од 316,00 динара, али највише до износа од 35.000,00 динара (накнаду за поновни упис године студенти плаћају у десет месечних рата, при чему се прва рата уплаћује одмах приликом уписа, а осталих девет рата до краја месеца за текући месец; крајњи рок за измирење последње рате је приликом предаје мастер рада;
  • Уплата накнаде за поновни упис, врши се на жиро рачун Факултета, број 840–1818666–89, а у пољу пoзив на број уписује се број корисничког имена са е-индекса (корисничко име -2).

Сви самофинансирајући студенти неће моћи да регулишу статус студента док не измире своје финансијске обавезе из претходног периода.

  • Доказ о уплати осигурања у износу од 200,00 динара врши се у корист текућег рачуна Факултета број 840–1818666–89 и позивом на број 74212106, са назначењем ,,за осигурање студената”.

 

Документација за упис студената докторских академских студија:

  • Индекс
  1. Два обрасца ШВ-20 (одштампани обострано). Обрасци се преузимају са сајта Факултета https://drive.google.com/drive/folders/1GI8jfsLVXusAK_0Cu5RXqKqT4oNbH3Ig
  2. доказ о уплати школарине за самофинансирајуће студенте који уписују наредну годину студија у износу од 130.000,00 динара уколико студент уплаћује цео износ, или у износу од 13.000,00 динара за прву рату уколико студент плаћа школарину у десет месечних рата.
  • доказ о уплати школарине за самофинансирајуће студенте који поново уписују исту годину студија у висини од 2.170,00 динара по ЕСПБ боду за предмете које уписују, али не више од 40.000,00 динара.
  • Уплата школарине, односно накнаде за поновни упис, врши се на жиро рачун Факултета, број 840–1818666–89, а у пољу пoзив на број уписује се број корисничког имена са е-индекса (корисничко име -2).

Сви самофинансирајући студенти неће моћи да упишу наредну годину док не измире своје финансијске обавезе из претходног периода.

  1. Доказ о уплати осигурања у износу од 200,00 динара врши се у корист текућег рачуна Факултета број 840–1818666–89 и позивом на број 74212106, са назначењем ,,за осигурање студената”.

Студенти који поднесу документацију за упис након 7. децембра, биће у обавези да уплате накнаду за упис године са казном. Накнада у износу од 1.500 динара врши се на  жиро рачун Факултета, број 840–1818666–89 позивом на број 742121028 (за студенте мастер академских студија), односно 742121041 (за студенте докторских академских студија).

Настава на обавезним и изборним предметима, за студенте свих година докторских академских студија, ће почети 23. новембра 2020. године. Студенти ће бити у обавези да се изјасне о изборним предметима најкасније до 18. новембра 2020. године, тако што ће преузети одговарајући анкетни лист са https://drive.google.com/drive/folders/1NBFeqHKVsEsnR1zarVlem17OsaupteM5. Студенти докторских академских студија социологије, психологије, историје и студијског програма медији и друштво треба да пошаљу попуњени анкетни лист на имејл адресу , а студенти докторских академских студија филологије и педагогије на имејл адресу

Рачунарски центар ће сваком студенту ДАС који по први пут уписује прву годину формирати факултетски имејл налог који ће бити неопходан за праћење наставе, за пријављивање испита и друге могућности које нуди апликација е-индекс. Неопходно је да студенти активирају додељене адресе одмах по добијању приступних података (адресе са приступним подацима биће послате на имејл адресе које су студенти навели приликом пријављивања на конкурс).

Студенти који су први пут уписани на докторске академске студије у школској 2020/2021. години, могу да преузму индекс у канцеларији 104, сваког радног дана, у време рада Службе са студентима.

С обзиром на епидемиолошку ситуацију у вези са ширењем инфекције COVID-19, као и прописане мере заштите и препоруке Кризног штаба Владе РС, а у складу са одлуком Наставно-научног већа Филозофског факултета Универзитета у Нишу, у јесењем семестру академске 2020/2021. године настава ће за студенте докторских академских студија бити  реализована на даљину, преко апликација Google Meet, Google Classroom, а по потреби и преко других доступних платформи и апликација за онлајн комуникацију. Настава ће се реализовати према распореду часова који усваја Наставно-научно веће.

Анкетни листићи за изборне предмете могу се преузети са https://drive.google.com/drive/folders/1NBFeqHKVsEsnR1zarVlem17OsaupteM5

Студенти докторских академских студија социологије, психологије, историје и студијског програма медији и друштво треба да пошаљу попуњени анкетни лист на имејл адресу , а студенти докторских академских студија филологије и педагогије на имејл адресу .

Студенти ће бити у обавези да се изјасне о изборним предметима најкасније до 18. новембра 2020. године.

Због актуелне епидемиолошке ситуације потребно је да студенти мастер академских студија доставе путем електронске поште (мејлом) списак изборних предмета за које су се определили на мејл адресу стручног сарадника Службе за наставу и студентска питања за свој студијски програм или на једну од следећих адреса:

 

   

 

У поруци је потребно навести податке следећим редоследом:

број индекса; 

студијски програм;

име и презиме студента;

предмете за које сте се определили;

по потреби име и презиме наставника (важи за предмете где је већи број наставника).

 

Унапред захваљујемо на разумевању у обостраном интересу.